Ya Allah please grant me an ever-lasting patience

Thursday 11 August 2011

Hati dah terpaut dengan DOMOKUN.....

Assalamualaikum n ello ello........


Tajuk hari ni nmpak cm menggelikan je.....hati dah terpaut????eh,biar betol aku ni,adew perasaan dngn patung!!!haha..Sebenarnya,baru-baru ni aku asyik nmpak patung domokun jeee....sampai satu masa ari tu kt umah nenek aku,akak MILA merangkap akak saudara aku pakai beg galas DOMOKUN!!aku yg terlebih gembira menyoal akak saudara aku dengan mcm2 soalan...


aku : kak Mila beli kat mane beg ni?
akak Mila: akak beli dekat kedai jual2 beg lah :)
aku : haha,ouhh......
aku : berapa harga beg nih?
akak Mila: empat puluh lebih lah sbb ori punye,kalo local mungkin dua puluh lebih or belas2 ringgit...
aku : ouh,ala x cukup duit lah...takpe2 nnti saye kumpul duit cukup2 ^_^
akak Mila: hahaha(hanya mampu gelak,xmampu nk ckp ape2)
akak Mila: akak adew beg silang domokun tpi x pakai,ashikin nk x???
aku : (cube berperangai sesopan mungkin walopon dlm hati meronta2 nak kan beg tu!!!)
aku : ye ke??betol ke ni????(trasa mcm di buai mimpi,hehe)
akak Mila: ye,,,akak x gune...akak nk bagi ashikin nih....
aku : hahaha....(dngn wajah yg terharu-haru)
aku :Mekasih akak!!!!
akak Mila : ia,sama2 kasih :)


hmm,itulah kajian soal selidik yg aku buat dekat akak MILA...tapi aku memng sume dekat Domokun,aku dlm situasi mengumpul duit sebanyak mungkin untuk membeli beg/barang2 yg berkaitan dengan Domokun!!!!ok lah,ituje nak bgtaw...bubye,wassalam :) 























No comments:

Post a Comment

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...