Ya Allah please grant me an ever-lasting patience

Thursday, 22 December 2011

Bila Aku Jatuh Cinta

assalamualaikum n ello ello readers !

harini saya nak memekak menyanyi sikit..haa,saya tahu mesti ramai yang bergegas mencari kapas kapas atau sebarang kain yang lembut untuk menutup lubang hidung telinga masing masing kan??sebab apa,sebab suara saya yang teramatlah merdu,anda anda dilanda penyakit cemburu kan,,*siapa nak cemburu dengan hang*..hahaha,gurau je,saje nak buat lawak dipetang khamis yang damai bertemankan angin yang bertiup sepoi sepoi bahasa ni..baiklah,dekat bawah ini ada lirik lagu bila aku jatuh tangga cinta nyanyian Awi Rafael..bila anda anda tengok lirik ni,cuba JANGAN bayangkan gelifriend atau buayafriend korang tetapi bayangkan lagu ni ditujukan khas untuk Pencipta yang Maha Esa yakni ALLAH s.w.t ,,cuba eh,cuba taw!!!eheeee..


perhatian : rangkap yang kelima baris yang ke dua,tiga saya ubah lirik dia,harap maklum!!maaf ye Awi Rafael n_n


lalalalalalalalaaaa ~~

Bisakah ku tanpaMu
Bisakah ku tanpaMu
Hatiku mulai rapuh
Hatiku mulai sepi
Bisakah ku tanpaMu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namaMu
Kan ku tulis laguMu
Akan ku katakan kata-kata indah
Hanya untukMu

Relakah ku tanpaMu
Relakah ku tanpaMu
Bila aku jatuh cinta
Kan ku sebut namaMu
Kan ku tulis laguMu
Akan ku katakan kata-kata indah
Bila aku jatuh cinta
Kan ku doa padaMu
Sempurnakanlah hidupku
Akan ku buatkan semua yang terindah


2 comments:

  1. haha..nyanyi kasi merdu jgn sumbang mcm saya ni..ekeke :)

    ReplyDelete

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...